کلاسهای ورزشی فیتنس بلندر – آیا دائما در کلاس‌های ورزشی مختلف ثبت‌نام می‌کنید ولی به دلیل نداشتن زمان کافی و مشغله‌ی زیاد کاری و تحصیلی، این کلاس‌ها با برنامه‌ی زندگی شما، هیچ‌وقت سازگار نبوده است؟ یا اینکه به دلیل بیماری کرونا ترجیح می‌دهید فعلا باشگاه نروید و در منزل بمانید.؟ اما از طرفی هم دوست دارید تناسب اندام خود را حفظ کنید و نمی‌خواهید دچار اضافه وزن یا تحلیل عضلات خود شوید! خبر خوش برای شما عزیزان این است که سایت‌های ورزشی بسیاری موجود می‌باشد. که شما به راحتی می توانید از آنها کمک بگیرید. ما در مقاله‌های قبل چندین اپلیکیشن ورزشی برای کمک به شما معرفی کردیم. اکنون می خواهیم در این مقاله شما را با یک سایت بسیار عالی آشنا کنیم.

سایت ورزشی فیتنس بلندر (Fitness Blender) توسط یک زوج ورزشکار به نام‌های دانیال و  کِلی ساخته و اداره می‌شود. این زوج ورزشکار ویدیوهای ورزشی در سبک‌های مختلف را می‌سازند و با علاقمندان به ورزش به اشتراک می‌گذارند. چیزی که این زوج ورزشکار را خیلی محبوب می‌کند داشتن گزینه های ورزشی بدون هیچ وسیله ای میباشد. آنها بیش از 4 میلیون دنبال‌کننده دارند و کانال ورزشی فیتنس بلندر سه میلیون دلار ارزش گذاری شده است. شما می‌توانید به راحتی حرکات ورزشی را در هر مکان و ساعتی از شبانه روز، توسط این دو مربی شخصی داشته باشید.

کلاس های ورزشی فیتنس بلندر
کلاس های ورزشی فیتنس بلندر مناسب برای همه

شما برای استفاده از این سایت ورزشی به دوصورت می‌توانید ثبت نام کنید.

ابتدا اینکه به صورت رایگان ثبت نام کنید و از ۶۰۰ ویدئو آن بهره ببرید و در آن با اصول سلامت و تناسب اندام آشنا شوید. این زوج ورزشکار براین باورند که همیشه راهی برای تناسب اندام، برای همه و در همه جا، صرف‌نظر از درآمد و دسترسی به باشگاه در دسترس همگان قرار گیرد. آنها  با صدها ورزش حرفه‌ای، دستور العمل‌های سالم و مقالات اطلاع‌رسانی در سایت خود، همه چیزهایی را که برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود نیاز دارید، را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اما اگر نیاز به برنامه‌های آموزشی کم‌هزینه و پیشرفته تر دارید یا اینکه به راهنمایی بیشتر و یا ابزارهای اضافی تری نیاز دارید تا بیش‌تر وبهتر نتیجه بگیرید. شما می‌توانید برنامه حرفه‌ای آنها را با خرید عضویت ماهانه داشته باشید. آنها در این برنامه تمرینات ورزشی انحصاری و بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهند. همچنین چالش‌های ورزشی ماهانه بسیار جذابی که در ایجاد انگیزه بسیار تاثیر گذار است، بین اعضای خود ایجاد می‌کنند. همچنین با برنامه‌ریزی مخصوص برای شما، پی‌گیر انجام تمرینات ورزشی توسط شما هستند. لازم به ذکر است بدانید که اکثر دوره‌های موجود زیر ۱۵ دلار می‌باشد.

فقط کافیست هدف و دوره خود را مشخص کنید.

اگر تصمیم گرفتید که با گروه جذاب و حرفه‌ای ورزش کنید. فقط کافیست هدف و دوره خود را مشخص کنید. سپس به کمک تیم پشتیبانی سایت ثبت نام به راحتی می‌توانید اشتراک عضویت خود را خریداری نمایید.

برای مثال:

  • ·        دوره FB Low impact

شما می‌توانید ۴ هفته با برنامه چالش برانگیز منحصر به فرد همراه باشید.  به شما کمک می کند تا ماهیچه بسازید و چربی سوزی داشته باشید، بدون اینکه اصلا جست‌وخیز کنید یا اینکه زیاد خسته شوید. اما این به این معنی نیست که آن‌ها ساده و بی تاثیر هستند. مزیت این دوره اینست که هر فردی  با هر سطح آمادگی جسمانی می‌تواند از تمرینات ورزشی در این برنامه بهره‌مند شود.  برنامه ی آموزشی شامل تمرینات قدرتی، پیلاتس ، کاردیو، حرکات کارکردی، تعادل، هماهنگی و انعطاف‌پذیری می‌باشد.  شما هر روز یک ویدئوی ورزشی مختلف را انجام خواهید داد و  هیچ تکراری در کار نیست. تنوع در انجام حرکات ورزشی از جذابیت‌های این دوره می‌باشد.

ویژگیهای برنامه:

  • می‌تواند در هر زمانی مجددا استفاده شود و تاریخ انقضا ندارد.
  • ترکیب سازماندهی‌شده از ویدیوهای ورزشی رایگان.
  • بلافاصله بعد از خرید در دسترس است.
  • پیشرفت ورزشی.
  • اهداف کالری مورد استفاده را هر روزمشخص می‌کند.
  • شامل راهنمای برنامه با نکات و اطلاعات.
  • راهنمای تناسب اندام برای داشتن تغذیه سالم.
  • قیمت دوره ۱۴/۹۹ دلار است.
  • دوره FB30
کلاس های ورزشی فیتنس بلندر
برنامه های ورزشی فیتنس بلندر مختص افراد پر مشغله

برنامه ورزشی مختص افراد پرمشغله

خسته شدن از این برنامه تقریبا غیرممکن است. چون فقط ۳۰ دقیقه زمان می‌برد اما چربی سوزی فوق العاده‌ای را تجربه می‌کنید در حالیکه هیچ برنامه تکراری نخواهید داشت.

  • FB Bodyweight

تمرینات قوی و موثر که برای رسیدن سریع به هدف به شما کمک زیادی می‌کند. بسیاری از افرادی که این برنامه‌ها را به پایان می‌رسانند شاهد کاهش وزن، کاهش چربی بدن، استقامت، قدرت، و سود انعطاف‌پذیری هستند.

طبق معمول، با تماس با ما میتوانید پروسه ی ثبت نام و خرید از هر سایتی من جمله این سایت را انجام دهید.

https://www.fitnessblender.com/


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *