در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین با جهش  فوق العاده‌ای همراه بوده است. این درحالیست که بازارهای دیگر در وضعیتی نسبتاً آرام رو به رشد هستند. بیت کوین لحظاتی پیش مرز ۳۴۰۰۰ دلار را هم شکست.  این در حالیست که قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از بقیه ارزها می‌باشد؛ که این مسئله‌ نشانه‌ی مثبت برای بازار است.

کیتی استاکتون (Katie Stockton)، تحلیل‌گر شرکت فِیرلید استراتژیز (Fairlead Strategies) اذعان داشت که پس از یک قیمت ثابت ۵۰ روزه این ارز دیجیتال یک جهش کوتاه‌مدت در روند صعودی میان‌مدت خواهد داشت. او پیش بینی می‌کند که ماه اوت (مرداد) دوباره جهش بزرگی خواهد داشت.

 ۲۷ مرداد۱۳۹۹ (۱۷ اوت) ، بیت کوین اوج قیمت سال ۲۰۲۰ خود را ثبت کرد. هر واحد بیت کوین در صرافی ها با قیمت ۱۲,۴۷۶ دلار معامله شد.اما امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ تا به الان قیمت بیت کوین بالاتر از ۳۴،۰۰۰ دلارمی‌باشد.

پیترشیفت از طرفداران و سرمایه‌داران بزرگ طلا و از مخالفان بزرگ بیت کوین است. او در ابتدا می‌گفت این افزایش قیمت بیت کوین حباب است اما چند روزی است که اصلا اظهار نظری در این رابطه نداشته و گویا واقعیت را پذیرفته است.

تقاضا در بازار ارز بیت کوین هر لحظه بیشتر می‌شود، سهم درآمد ماینرها بسیار افزایش یافته است و مشخص نیست رووند افزایش بیت کوین به چه صورت خواهد بود.

جدول نسبت ارزها در مارکت
جدول نسبت ارزها در مارکت
ارزها و درصد بالا رفتن ارزش آنها
ارزها و درصد بالا رفتن ارزش آنها

https://coinmarketcap.com/charts/


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *